Photobucket

luni, 22 august 2011

Indemnul de azi - Azi voi sterge din agenda mea doua zile: ieri si maine.


Azi voi sterge din agenda mea doua zile: ieri si maine.

Ieri a fost invatatura si maine va fi consecinta a ceea ce eu pot face azi .
Azi voi intampina viata cu convingerea ca aceasta zi nu se va mai intoarce.

Azi e ultima sansa
Eu trebuie sa o traiesc intens pentru ca nimeni nu ma poate asigura ca eu voi vedea rasaritul maine .

Azi voi fi destul de curajoasa pentru a nu permite nici unei sanse sa treaca pe langa mine, singura mea alternativa este sa reusesc.Azi voi investi cea mai valoroasa resursa : timpul meu.
in cea mai transcedentala lucrare : viata mea

Voi petrece fiecare minut cu pasiune pentru a face din ziua de astazi o deosebita si unica zi din viata mea .

Azi voi depasi orice obstacol care apare in drumul meu avand credinta ca voi reusi .
Azi voi rezista pesimismului si voi cuceri lumea cu un suris cu o atitudine pozitiva si asteptand intotdeauna numai binele.

Azi voi face din orice munca obisnuita o expresie sublima
Azi voi avea picioarele pe pamant intelegand realitatea si privind stelele imi voi proiecta viitorul .

Azi imi voi face timp sa fiu fericita si voi lasa fructele muncii mele si prezenta in inimile celorlalti.Azi,te invit sa incepem un nou anotimp in care putem visa ca orice dorim sa realizam este posibil si vom indeplini asta cu bucurie si demnitate.

Sa ai o zi buna si tot ce -i mai bun maine !



Diana Ciulei

0 comentarii: