Photobucket

duminică, 18 septembrie 2011

Si in vis iubesc...vis de iubire



Am adormit iubind si inca iubesc desi sunt treaza…am visat un vis de iubire in care sufletul meu a prins o alta forma...forma unei pasari..si am zburat sus, sus…ce zbor ! 

Am zburat si ai zburat cu mine, tu cel din vis, pana ce am devenit o singura bataie de aripi. Inca iti simt mangaierea si sarutul ca pe o adiere de vant.

Eram doar noi si aripile noastre, cata emotie si lumina aveam in  suflete ! Aerul pe care-l respiram era aromat de iubire, iubirea aceea care nu are nevoie de cuvinte, ci doar de priviri si atingeri…dar m-am trezit si am zburat spre lumea reala in care nu ti-am mai gasit aripile…dar cum eu cred cu toata taria in vise stiu ca  aripile noastre se vor intalni intr-un singur zbor.

O aripa de inger (Nico P)


"Zburau...
El avea o aripă în stânga,
ea avea o aripă în dreapta,
ca un singur trup între două aripi
zburau...
Respirând între două aripi,
ea - plămânul lui drept,
el - plămânul ei stâng,
printr-un cer saturat de aur,
ca o lungă suveică de aur,
ca o cheie de aur descuind spaţii de aur,
zburau....
prin aur...
zburau...
prin aur...
zburau..."


Nina Casian

0 comentarii: