Photobucket

duminică, 4 septembrie 2011

De'ale vietii...mele :)



Sunt fericita ! Da, fericita ! Ca vad, simt, am framantari, intrebari, vise, dorinte, ca sunt vie ! Fiecare dintre aceste trairi ma implinesc !

Se spune ca fericirea nu dureaza ! Oare? Asa sa fie? Eu simt ca fiecare clipa are in ea fericirea. Imi place sa traiesc  intens fiecare moment, doar asta ma mentine vie. Din experienta capatata, am invatat ca atunci cand totul pare pierdut, cand nimic nu mai are sens, cand nu stii de ce te trezesti sau pentru ce, atunci cand lasi armele jos, si te simti invins, Cineva iti TRIMITE PRIN DIVERSE FORME  cheia unei usi pe care o poti deschide; nu stiu cum, dar mie intotdeauna asa mi s-a intamplat. In momentele in care nu mai vroiam nimic, mi s-a aratat aceasta usa ca pe o sansa de a merge mai departe cu incredere, indiferent de ce voi gasi dincolo de ea. Eu trebuia sa aleg, o deschid sau nu.

In adancul sufletului meu a existat si exista un izvor nesecat de iubire si optimism, nu am stiut intotdeauna sa-i ascult susurul, ba mai mult mergeam impotriva lui, si de aici mult zbucium, multa lupta pentru a ma mentine pe linia de plutire, de aici, caderile mele, de aici oboseala acumulata care se transformase in adevarate cosmaruri pentru altii, nu e o scuza ci am constientizat si realizat cat de important este sa ai curajul sa ii asculti susurul si sa te lasi condus de el.

Am citit nenumarate carti, adevarata carte si din care am invatat este viata !
Nu va indemn si nicinu va sugerez sa faceti ceva anume, nu ma pricep, o face altii mai bine ca mine ! 

Tot ce simt sa fac, voi face ! Voi asculta si ma voi increde in ceea ce imi "sopteste" sufletul ! Voi fi mai atenta cu ce imi transmite !
Aripile mele timide incep sa prinda curaj ! 
Ele cu siguranta ma vor ajuta sa zbor spre ceea ce mi-am propus sa realizez ! 

O aripa de inger ( Nico P)

0 comentarii: