Photobucket

vineri, 29 iulie 2011

Recunostinta



Acest blog exista datorita Erei, ea a fost cu ideea ca ar fi pacat sa se piarda in neant ceea ce postez pe facebook...ii multumesc pentru asta cu toata sinceritatea ...desi intre timp au intervenit neintelegeri...eu le consider orgolii...desi vorba ceia "exista loc pentru fiecare sub soare"...acest blog contine texte care m-au ajutat personal sa ma ridic...si care m-au ajutat sa-mi hranesc sufletul...nu sunt lucruri scrise de mine...dar voi incerca sa scriu poate nu zilnic..indemnul meu personal si  gandul care ma va insoti in ziua respectiva, asa cum il simt. Pentru critici..nu sunt innebunita dupa dezvoltarea personala, nici o habotnica...sunt un om care vrea sa se regaseasca si sa fie autentic traind nu doar existand si citind...simtind trairile mele si a celor din jur.

2 comentarii:

DAL spunea...

Acum vad ca nici la ERA nu sunt compuse de ea, sunt culegere de citate..cam ca si la tine...deci nu vad unde-i critica..unora le place un citat , altuia altul, nu-i o obligatie nici sa-ti placa vreunul...conteaza cine il detine si-l administreaza si cum...asta daca te uiti si pe alte blogguri..dar poata sa nu-ti pese de altii...nu-i bai..se numeste individualism...

o aripa de inger spunea...

Cand am spus critici nu ma refeream la Era...fac si scriu ce vreau pe blogul meu...nu stiu de ce insisti...atat cu comentarii cat si cu citirea lui daca nu iti place...:)