Photobucket

joi, 1 septembrie 2011

Comoara unu suflet - Floare de "nu ma uita"


Un boboc de floare-albastra,
In ghiveci, langa fereastra,
s-a indragostit de-o stea,
nopti intregi privind la ea…
Da-i parea asa departe…
Parca cerul ii desparte…
Si pamantul dintre ei…
Dragoste fara temei!
Poate doar Calea Lactee
Si-alte stele rotofee,
Pareau sa-l fi ajutat…
Steaua lui l-a observat!
Rusinat, nevoie mare,
Ca o stea incantatoare
Il privea cu nonsalanta…
a-nceput sa prinda viata…
dupa ce, in noptii tarzii
ii compuse poezii…
si-a dat seama ca, mai bine,
infloreste de iubire…
Azi asa, maine la fel,
pana, micul bobocel,
manat de-al iubirii dor
devenise-nfloritor…
Ce boem si ce culoare
si ce forme-mbietoare!
dar tot suparat im pare,
mangaiat de nori si soare!
In petalele-i albastre
Simteam dorul lui de astre…
Iar pe frunza-i verde-mar
Stralucea al lui amor…
Nu se bucura de zile,
Nici de apa , nici de mine,
Doar in noapte parfumeaza
cand steluta il vegheaza…
Intr-un timp, bobocul meu,
Nopti in sir, oftand din greu,
Singurel, fara speranta,
i-a zis stelei verde-n fata:
“cum sa-ti spun, steluta mea,
ca-s boboc, dar, tare-as vrea
sa-ti fiu far in departare,
pe o mare lucitoare….
Sa m-aprind si eu in noapte,
Sa fiu vesnic mai aproape...
In lumina, doi sa fim
Si in cer sa ne unim.
Tu, steluta, dac-ai sti…
Doamne , cat te pot iubi!
Fac orice sa-ti fiu pe plac
Si-n petale sa te-mbrac!
Numai, uita-te la mine!
Haide, nu-ti fie rusine,
Vino pe pamantul meu!
Si te voi iubi mereu!
Steaua mea, asculta-mi glasul
Si incetineste-ti pasul…
Nu mai fi rece si trista
Cat iubirea mea exista!
Nu cersesc, nu vreau din mila
Sa mi te cobori, copila,
Vreau sa simti ca ma iubesti
Si in zori sa-mi stralucesti!
Si-ti promit eternitate
Caci din mine, mai departe,
Va iesi un alt boboc,
Cu stelute la mijloc!
Vei fi vesnic adorata
In pamant vei fi plantata
Fiindca-s eu, steluta mea,
Floare de nu ma uita!”
Recunosc, am plans si eu
Ascultandu-i chinul greu
Si va jur ca am vazut
Cum din ceruri a cazut…
O steluta fermecata
De iubirea lui chemata
Si s-a asezat pe loc,
in ghiveci, langa boboc…
Ce frumoasa floare-albastra
Am eu astazi la fereastra!
Un boboc de altadat’
De o stea amorezat !

0 comentarii: