Photobucket

duminică, 21 august 2011

Doamne vorbeste-mi !


Omul a soptit:
Doamne vorbeste-mi!
 Si o ciocarlie a inceput sa cante,
Dar omul nu a auzit.
Asa ca omul a strigat:
Doamne vorbeste-mi!
Si bubuitul tunetului a rasunat
De la o margine a cerului la cealalta,
Dar omul nu a ascultat.
Omul a privit in jurul sau si a spus:
Dumnezeule, da-mi voie sa Te vad!
Si o stea a stralucit scanteietoare,
Dar omul nu a observat-o.
Si omul a strigat:
Doamne, arata-mi o minune!
Si o viata s-a nascut,
Dar omul nu a stiut.
Asa ca omul a strigat in disperare:
Doamne, atinge-ma ca sa stiu ca esti aici!
La care Dumnezeu s-a aplecat si l-a atins pe om.
Insa omul a dat cu mana alungand fluturele,
Si si-a vazut mai departe de drum.
Nu lasa sa-ti scape vreo binecuvantare, numai fiindca nu o primesti in felul in care o astepti!

0 comentarii: