Photobucket

sâmbătă, 27 august 2011

Comoara unui suflet - Te iubesc


Da! Te iubesc mai mult decat pe mine...
Da! Te iubesc mai mult decat pot spune...
Si, te iubesc, cu rele si cu bune...
Azi, te iubesc si te-oi iubi si maine !

Cum te iubesc ? Nu-mi cere explicatii...
Cat te iubesc ? Enorm ! Intreaba-mi astrii...
Ca te iubesc, mi-e martor tot pamantul...
Eu te iubesc mai mult decat cuvantul!

De nu ma crezi, oricum te voi iubi !
De nu ma vezi, oriunde te-oi iubi !
De nu ma stii, cumva tot te-oi iubi !
De nu ma vrei...eu, totusi, te-oi iubi !

Te voi iubi, chiar daca ma doboara...
Te voi iubi o viata si o vara...
Te voi iubi, traind doar pentru tine...
Te voi iubi, cat sufletul ma tine !

Si-n orice zi , sa stii , te voi iubi !
Si-n orice gand, gandind, te voi iubi...
Si-n orice ceas, minutu-ti voi iubi !
Te voi iubi si cand nu voi mai fi!

0 comentarii: