Photobucket

joi, 28 iulie 2011

Un gand pe zi - Cuvintele pot separa

Cuvintele au puterea pe care noi le-o dăm.Uneori nu este înţelept să le luăm prea în serios. 


Oamenii nu fac întotdeauna ceea ce spun că vor face. Aşteaptă să vezi dacă cuvintele se vor risipi, sau vor prinde rădăcini. 


Cuvintele spuse la mânie, sau în grabă, pot fi iertate şi uitate. Numai atunci când asemenea cuvinte se traduc în fapte, e nevoie să le iei în serios. 


Până atunci, nu lăsa cuvintele să vă împartă în tabere separate.Nu există decât o singură tabără.


Paul Ferrini

1 comentarii:

DAL spunea...

"Îmi lipseşte nu numai generozitatea de a iubi orice, îmi lipseşte şi generozitatea de a trece peste orice."


"M-am străduit din toate puterile să mă conving că numai ce admir mă înalţă, dar nu pot să mă prefac că nu văd şi nu aud." APROPOS DE CUVINTE SI DE TABERE...TOT LA VOI AM GASIT RASPUNSUL!