Photobucket

sâmbătă, 16 iulie 2011

Un gand pe zi - Asculta ce are celalalt de spus !

Donald era la volanul maşinii sale sport când, dintr-o dată, a văzut în spate girofarul aprins al unei maşini de poliţie. Donald a tras repede pe dreapta.
- Domnule ofiţer, s-a repezit el să spună, nu aveam decât optzeci de kilometri la oră într-o zonă în care viteza admisă e o sută de kilometri la oră.
- Domnule, eu doar…
- Mai mult, îl întrerupse cu indignare Donald pe poliţist, ca cetăţean, protestez împotriva modului în care am fost speriat.
- Vă rog să vă calmaţi, să vă relaxaţi…
- Să mă relaxez?! Strigă suprasurescitat Donald. Ai să-mi dai o amendă, şi vrei să mă relaxez?!
- Domnule, lăsaţi-mă să vorbesc. Nu vă dau nici o amendă.
- Nu? Spuse Donald, uluit.
- Voiam doar să vă informez că aveţi cauciucul din dreapta spate pe jantă.

Aşa e şi în viaţă. Nimeni nu e gata să asculte ce are celălalt de spus. Ai ascultat vreodată ce spune celălalt? Înainte de a rosti un cuvânt, tu ai tras deja concluzia. Concluziile tale au devenit fixe; tu nu mai eşti lichid. Să rămâi lichid înseamnă să rămâi inteligent…

Osho

0 comentarii: