Photobucket

sâmbătă, 9 iulie 2011

A darui si a primi


Am trimis un zâmbet şi el a navigat departe
Pe mările zbuciumate ale vieţii.
Mult mai multe zâmbete decât pot eu număra
Au navigat spre mine înapoi.

Am strâns o mână în timp ce şopteam încurajator
"Norii vor fi împrăştiaţi de vânt"
Şi am simţit că viaţa-mi este binecuvântată
În fiecare oră din acea zi.

Am trimis o urare de fericire
Acolo unde cineva în suferinţă avea nevoie de ea.
Şi, foarte curând după aceea, am găsit bucurie
Adăugându-se în cămara mea.

Mi-am dăruit cu înţelepciune
Mica mea comoară din monezi câştigate cu trudă.
Dar acum s-au întors la mine
De sute de ori înmulţite.

Am ajutat un om să urce un povârniş,
O nimica toată.
Şi totuşi o recompensă bogată am primit
Pentru că am acum un nou prieten.

Mă gândesc în fiecare dimineaţă când mă scol,
Cum pot să realizez ceva,
Eu ştiu că fiind folositor, progresez
Şi dăruind va veni timpul să primesc.

   Thomas Gaines

0 comentarii: