Photobucket

duminică, 10 iulie 2011

Crezul optimistului

  • Imi promit mie insumi sa fiu puternic, astfel incat nimic sa nu imi tulbure pacea mintii;
  • Imi promit mie insumi sa vorbesc numai despre sanatate, fericire si prosperitate fiecarei persoane pe care o intalnesc;
  • Imi promit mie insumi sa imi fac prietenii sa simta ca exista ceva valoros in fiecare dintre ei;
  • Imi promit mie insumi sa vad intotdeauna partea pozitiva a oricarui lucru si sa imi transform optimismul in realitate;
  • Imi promit mie insumi sa ma gandesc numai la ce este mai bine, sa lucrez numai pentru cei mai buni si sa astept numai ce este mai bun;
  • Imi promit mie insumi sa ma bucur pentru succesul altora, la fel cum ma bucur pentru succesul meu;
  • Imi promit mie insumi sa uit greselile trecutului si sa ma concentrez pe realizarile importante ale viitorului;
  • Imi promit mie insumi sa fiu vesel tot timpul si sa impartasesc un zambet fiecarei fiinte pe care o intalnesc;
  • Imi promit mie insumi sa imi acord asa de mult timp pentru propria evolutie, incat sa nu mai am timp sa ii critic pe altii;
  • Imi promit mie insumi sa fiu mult prea mare pentru griji, prea nobil pentru ura, prea puternic pentru frica si prea fericit sa permit prezenta necazului;
  • Imi promit mie insumi sa gandesc numai bine despre mine si sa declar acest lucru lumii intregi – nu in cuvinte mari, ci in fapte marete;
  • Imi promit mie insumi sa traiesc in credinta ca intreaga lume este de partea mea, atata timp cat raman fidel celor mai bune lucruri care sunt in mine. 

          Christian D. Larson

0 comentarii: